Ivm de drukte bij het lab duren de uitslagen iets langer dan verwacht.

CRP test

Wachtlijst omzeilen voor een CRP test? Laat je snel testen door onze deskundige artsen. Geen doorverwijzing nodig!

Zonder doorverwijzing
Erkende laboratoria
Uitslag meestal snel beschikbaar

Wat is een CRP test?

Een CRP test is een verbeterde bloedtest van de BSE bloedtest. Een CRP bloedtest is één van de meest aangevraagde onderzoeken in ziekenhuizen. CRP is een eiwit. Dit eiwit wordt door de lever aangemaakt, zodra er infecties en ontstekingen in het lichaam aanwezig zijn en helpt mee bij het opruimen van schadelijke bacteriën. Met CRP kun je daarom goed aantonen of er daadwerkelijk infecties en ontstekingen aanwezig zijn. Een infectie kan soms klachten veroorzaken, die niet geheel te verklaren zijn. Als uit de CRP test blijkt dat je een infectie hebt, dan blijkt dit al snel gerelateerd aan die onverklaarbare klachten. Uiteraard is de locatie van de infectie niet met een CRP test te vinden, want het is een algemene test. Daarnaast kun je ook de voortgang van een infectie meten met behulp van een CRP test.

Waarom Onedayclinic?

• Zonder doorverwijzing bij ons terecht
  • Erkende laboratoria
  • Cash betalingen mogelijk
  • Ruime openingstijden (ook in het weekend)

Waarom CRP bloedtesten doen bij OneDayClinic?

In een ziekenhuis kun je vaak lang op de wachtlijst staan, voordat je een afspraak hebt voor je CRP bloedtesten. Ondertussen weet jij niet of je een infectie of hoe de voortgang van de infectie in je lichaam is. Omzeil daarom de wachtlijsten in het ziekenhuis en maak een afspraak met OneDayClinic. Wij zijn een privékliniek en kunnen jou altijd snel helpen. Zo kun je bij ons terecht voor je CRP bloedtesten en ben je altijd op de hoogte van hoe het ervoor staat met je infectie. Als blijkt dat je geen CRP meer in je bloed hebt, dan is de infectie verdwenen. Wordt er meer CRP geconstateerd? Dan verergert de infectie en kun je ook snel ingrijpen om hier wat tegen te doen.

Maak een afspraak voor een CRP bloedtest

Bij OneDayClinic maak je snel een afspraak voor een CRP bloedtest. Omdat wij door het gehele land klinieken hebben, is er altijd wel een kliniek van ons bij jou in de buurt waar je snel terecht kunt. De CRP bloedtest wordt onderzocht in een gecertificeerd laboratorium, zodat je altijd een betrouwbare uitslag van de test krijgt.

drew-hays-tGYrlchfObE-unsplash

Ziektes test prijzen

Bekijk hieronder onze pakketten en boek de testafspraak in via de button ‘Ja, ik wil mij laten testen’. Je kunt vervolgens een locatie kiezen waar je de test wilt afnemen (Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag, Amstelveen of Nijmegen). En vervolgens selecteer je een datum en tijdstip die jou het beste uit komt. Je vult daarna je gegevens in en de afspraak is geplaatst!

Ziekte van Pfeiffer
  • EBV (IGG)
  • EBV (IGM)
  • EBNA
Ziekte van Lyme basis
  • Borrelia IGG
  • Borrelia IGM

In 3 stappen naar resultaat

1 - Afspraak maken

Boek online een afspraak in de dichtsbijzijnde stad.

2 - Bezoek kliniek

Bezoek een kliniek. Hier vindt het onderzoek plaats.

3 - Check de uitslag

Vul je persoonlijke code in met je geboortedatum op de website.