Ivm de drukte bij het lab duren de uitslagen iets langer dan verwacht.

Gonorroe symptomen vrouw

Bang voor HIV/AIDS? Vandaag getest, morgen de uitslag, in Amsterdam zelfs in 2 uur*

Laat je behandelen bij gonorroe symptomen bij een vrouw

Ben jij een vrouw en besmet met gonorroe? De kans dat jij gonorroe symptomen als vrouw krijgt, is minder groot dan bij mannen. Ongeveer 90% van de mannen die met gonorroe besmet zijn, krijgen klachten. Bij vrouwen is dit 40 tot 70%. De kans dat je symptomen ervaart is dus minder groot, maar daardoor is je besmetting niet minder ernstig. Juist als je klachten krijgt, dan weet je dat er iets aan de hand is. Bij geen symptomen, waan jij je gezond. Dit is ook een risico, want ondertussen kun jij anderen besmetten. Bovendien kun je alsnog later symptomen ontwikkelen, maar dan in een mate die ernstiger is en lastiger te behandelen.

Lees meer over: onze soa testen. Of vul de soa-testwijzer in voor meer informatie over jouw klachten.

Waarom Onedayclinic?

• Enige in Nederland waarbij de uitslag in 2 uur (alleen in Amsterdam)
  • Anonieme soa testen en behandeling ook mogelijk
  • Cash betaling mogelijk
  • BIG geregistreerde artsen
  • Open avond en in het weekend

Wat zijn de symptomen van gonorroe bij een vrouw?

Mocht je toch bij de groep vrouwen zitten die wel last krijgen van bepaalde klachten bij gonorroe? Je moet rekening houden met de volgende symptomen van gonorroe bij een vrouw: een branderig gevoel bij het plassen of zelfs een pijnlijk gevoel en een abnormale vaginale afscheiding of bloedverlies. Dit kan ook voorkomen tijdens of na de seks. Je moet hier wat aan doen en dan neem je het beste contact op met OneDayClinic. Als je gonorroe onbehandeld laat, dan krijg je ernstige klachten, zoals ontstekingen van de plasbuis, baarmoederhals, eileiders en de endeldarm. Ben je door orale seks besmet, dan kun je ook in de keel ontstekingen krijgen. Het gebeurt niet vaak, maar uiteindelijk kan dit leiden tot een lage onderbuikontsteking, waarbij je veel pijn lijdt en misschien zelfs geopereerd moet worden.

Laat gonorroe symptomen bij vrouwen behandelen door OneDayClinic

Gonorroe symptomen bij vrouwen kunnen bij geen behandeling uiteindelijk leiden tot ernstige klachten. Laat je daarom bij symptomen direct testen bij OneDayClinic. Uiteraard kan het zijn dat je geen symptomen hebt. Heb je wel onveilige seks gehad met wisselende partners? Laat je nadien dan altijd testen voor de zekerheid. Zo hoef je nooit rond te lopen met een onzeker gevoel. Bovendien kun je bij ons anoniem getest worden. Als de gonorroe test positief is, dan volstaat een antibioticakuur als behandeling en ook dit kan bij ons anoniem.

Een afspraak maken bij de OneDayClinic is gemakkelijk. Je kan via onze website een afspraak inplannen (https://onedayclinic.nl/afspraak-maken/) of even bellen naar 085-0703483.