Gonorroe symptomen

Bang voor HIV/AIDS? Vandaag getest, morgen de uitslag, in Amsterdam zelfs in 2 uur*

Heb je bepaalde gonorroe symptomen? Laat je dan testen

Weet je van jezelf dat je onveilige seks hebt gehad en ontwikkel je bepaalde klachten? Er is een kans dat dit gonorroe symptomen zijn en dat je tijdens de seks besmet bent geraakt. Het eerste wat je dan moet doen is een gonorroe test laten uitvoeren. Dan weet je namelijk zeker of je wel of niet besmet bent met gonorroe en krijg je zekerheid dat het daadwerkelijk gonorroe symptomen zijn. Ook als jij geen gonorroe symptomen hebt en je bedpartner wel, dan doe je er goed aan om je te laten testen. Niet iedereen krijgt namelijk symptomen, zodat je onwetend weer anderen kunt besmetten.

Lees meer over: onze soa testen. Of vul de soa-testwijzer in voor meer informatie over jouw klachten.

Waarom Onedayclinic?

• Enige in Nederland waarbij de uitslag in 2 uur (alleen in Amsterdam)
  • Anonieme soa testen en behandeling ook mogelijk
  • Cash betaling mogelijk
  • BIG geregistreerde artsen
  • Open avond en in het weekend

Wat zijn de symptomen van gonorroe?

Bij het ervaren van symptomen van gonorroe, is er een duidelijk verschil tussen mannen en vrouwen. Doorgaans krijgen mannen wel klachten, in de vorm van een branderig gevoel bij het plassen en afscheiding uit de plasbuis. Kortweg samengevat de ´druiper´. Bij vrouwen krijgt 40 tot 70% klachten. Het zijn dus vooral vrouwen die onwetend zijn over een besmetting. Wanneer vrouwen wel symptomen van gonorroe ervaren, dan is dit ook een branderig gevoel bij het plassen, vaginale afscheiding, bloedverlies tijdens de seks of pijn in de onderbuik. Laat je na onveilige seks dus altijd testen, dan kun je bepaalde symptomen van gonorroe voorkomen en op de lange termijn voorkom je ernstige klachten en verminderde vruchtbaarheid.

Bestel een thuistest bij gonorroe SOA symptomen

Ga jij voor gemak en hecht je veel waarde aan je privacy? Bestel dan bij gonorroe SOA symptomen een thuistest. In de meegeleverde beschrijving staat exact uitgelegd hoe je de test moet uitvoeren en afgenomen materiaal stuur je terug met de retourenveloppe. Binnen 2 tot 3 drie werkdagen kun je dan de uitslag online opvragen. Wanneer je de kliniek van OneDayClinic bezoekt, is je anonimiteit overigens ook gegarandeerd. Hier kun je ook terecht als je positief bent getest en jij je anoniem wilt laten behandelen.

Een afspraak maken bij de OneDayClinic is gemakkelijk. Je kan via onze website een afspraak inplannen (https://onedayclinic.nl/afspraak-maken/) of even bellen naar 085-0703483.