Anoniem testen  Geen wachttijden = snel getest

Corona virus en Onedayclinic

Het coronavirus heeft Nederland in zijn greep, en uiteraard zijn ook wij er veel mee bezig. Dagelijks krijgen wij veel vragen van jullie of wij nog open zijn en welke maatregelen er genomen worden. Hieronder beantwoorden wij de meest gestelde vragen.

Kan ik nog bij de OneDayClinic terecht?
Ja, wij zijn open. Na uitgebreid overleg, zowel intern als met de GGD, hebben wij besloten de deuren open te houden. Het is van belang dat mensen met klachten een plek hebben om getest te worden, hun vragen kwijt te kunnen en zo nodig een behandeling te kunnen krijgen. Ook hopen wij hiermee de huisartsen en de GGD zoveel mogelijk te ontlasten, aangezien zij het momenteel ontzettend druk hebben.

Zijn er aangepaste openingstijden?
Onze zeer gewaardeerde artsen doen er alles aan om te helpen het corona virus te stoppen. Sommigen springen bij in het ziekenhuis, op de spoedeisende hulp of bij de huisarts. Helaas betekent dit wel dat in sommige klinieken de openingstijden veranderd zijn. Kijk online bij het inplannen van een afspraak of bel met onze secretaresse (085 070 3483).

Welke maatregelen worden er genomen?
De gezondheid van zowel onze patiënten als onze artsen staat voorop. Wij houden de extra hygiëne maatregelen aan. We schudden geen handen, prikken bloed met handschoenen aan en houden 1,5m afstand. Wij proberen contact met de patiënten zoveel mogelijk te vermijden, wat ook betekent dat we u zelf zullen vragen om een keelswab af te nemen als dit nodig is. Vóór en na elke patiënt wassen we de handen. Ook wordt de behandel- en wachtruimte extra vaak schoon gemaakt.

Wat kan ik zelf doen?
Graag willen we aan u vragen om exact op de tijd te komen dat u een afspraak hebt, zodat er niet meerdere mensen in de wachtkamer plaats hoeven te nemen. Mocht dat niet lukken en zit er al iemand in de wachtkamer, hou dan de 1,5m afstand aan.

Daarnaast willen wij u verzoeken om zoveel mogelijk alleen naar de afspraak te komen.

Wat als ik ziek ben?
Indien u ziek bent, koorts hebt, hoest of snottert vragen we u om de afspraak te verplaatsen. Dit kan telefonisch of per e-mail.

Wat als de arts ziek is?
Uiteraard kan het ook voorkomen dat wij ziek worden. Indien dit gebeurt zullen we eerst proberen om de arts te vervangen. Mocht dit niet mogelijk zijn dan wordt u telefonisch of per mail op de hoogte gesteld dat de afspraak niet door kan gaan.

Privacy instellingen

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. In de instellingen kunt u zelf kiezen welke cookies u wilt toestaan of wilt weigeren.

Privacy verklaring | Sluit
Instellingen