Geslachtsziekte test

Bang voor een SOA? Vandaag getest, morgen de uitslag, in Amsterdam zelfs in 2 uur!

Denk je dat je een geslachtsziekte hebt? Doe dan een geslachtsziekte test

Een geslachtsziekte wordt ook wel een Seksueel Overdraagbare Aandoening (SOA) genoemd. Een geslachtsziekte kun je krijgen doordat je seks hebt zonder beschermende maatregelen. Wil je voorkomen dat je een geslachtsziekte krijgt? Gebruik dan altijd een condoom als je seks hebt. Uiteraard hoeft dit niet als je een vaste partner hebt en jullie beiden monogaam zijn. Heb je wisselende partners, dan is het risico veel hoger om een geslachtsziekte te krijgen. Bij regelmatige wisselende seksuele contacten, is het verstandig om regelmatig een geslachtsziekte test te laten doen. Zo heb je altijd zekerheid of je wel of niet een geslachtsziekte hebt opgelopen.

Op een geslachtsziekte testen kan betrouwbaar en snel zijn

Het is altijd een goede keuze als je besluit om je op een geslachtsziekte te laten testen. Hiermee kun je jezelf gerust stellen en mocht je positief testen, dan kun je je onder behandeling stellen. Bij de meeste geslachtsziektes geldt dat medicatie voldoende is om er weer af te komen. Tevens neem jij je verantwoordelijkheid en weet je dus zeker dat jij geen anderen besmet. Op een geslachtsziekte testen kan op verschillende manieren. Als je in een risicogroep valt kun je terecht bij de GGD, maar je kunt de test ook bij de huisarts doen. Wil je goedkoop en zo anoniem mogelijk testen? Kom dan naar OneDayClinic.

Test geslachtsziekte bij OneDayClinic

OneDayClinic heeft op diverse locaties in Nederland een professionele en volledig uitgeruste SOA poli. Daarnaast hebben wij ook enkele SOA testpunten. Er is dus altijd wel een vestiging van ons in jouw buurt. Onze locaties bevinden zich op een discrete locatie en bij het maken van een afspraak verlangen wij enkel je voornaam. Je mag deze zelfs verzinnen. Je bent bij ons dus volledig anoniem en dit wordt door veel mensen die zich willen testen erg op prijs gesteld.

Een afspraak maken bij de OneDayClinic is gemakkelijk. Je kan via onze website een afspraak inplannen (https://onedayclinic.nl/afspraak-maken/) of even bellen naar 085-0703483.

Chlamydia test

Chlamydia is de meest voorkomende soa in Nederland. Omdat deze soa vaak weinig klachten geeft, is het belangrijk dat je je regelmatig laat testen.

Chlamydia test

Gonorroe test

Gonorroe wordt veroorzaakt door een besmettelijke bacterie.

Gonorroe test

Hiv aids test

Hiv is het virus dat het afweersysteem afbreekt en aids kan veroorzaken.

Hiv test

Syfilis test

Syfilis is een besmettelijke soa en wordt ook wel lues genoemd.

Syfilis test

Hepatitis B test

Hepatitis B is een leverontsteking die door een virus wordt veroorzaakt.

Hepatitis B test

Mycoplasma test

Voorheen werd mycoplasma bestempeld als een bacteriële infectie, maar tegenwoordig valt het ook onder de noemer ‘soa’.

Mycoplasma test

Trichomonas vaginalis test

Trichomonas vaginalis is een parasiet (infectie) die klachten kan ontwikkelen.

Trichomonas test

Herpes test

Herpes genitalis is een virus dat zich rondom de huid en slijmvliezen van de penis, vagina, anus of mond bevinden.

Herpes test

HPV

HPV is het Humaan papillomavirus. Het is een virus dat wordt overgedragen door seksueel contact.

HPV test

Genitale wratten test

Genitale wratten zijn wratjes die in het gebied rond de geslachtsdelen en/of de anus zitten.

Genitale wratten test

PReP

Pre-expositie profylaxe (PrEP) is een pil waarmee je kan voorkomen dat je HIV oploopt.

PReP test

Sneltesten

We hebben 3 soorten sneltesten (voornamelijk in Amsterdam).

•  HIV RNA,
  •  HIV combo,
  • HPV,
  • Gonorroe en Chlamydia

De uitslag is er in 2 uur, waardoor je sneller kan behandelen en de kans op complicaties verminderd.

Sneltesten

Privacy instellingen